Alvás és táplálkozás? Van összefüggés!

Alvás és táplálkozás? Van összefüggés!

Sokan nem is gondolnák, de ha a normál alvási ciklust étkezéssel zavarjuk meg, egy sor kellemetlen következménnyel kell számolnunk.

 

Ha az alvási ciklust helytelenül ütemezett étkezéssel zavarod meg, az nyugtalan éjszakákhoz, fáradtsághoz, ingerlékenységhez vezethet. Most megmutatjuk, mit tehetsz a pihentető, teljes értékű alvásért!

 

Egy kis elalvás előtti snack? Ha igazán pihentető alvásra vágysz, segítünk, hogy ilyenkor mit ehetsz. A Journal of Clinical Sleep Medicine c. alváskutatással foglalkozó folyóiratban megjelent tanulmány adatai szerint az alacsony rosttartalmú, mégis telített zsírban vagy cukorban gazdag élelmiszerek lefekvés előtti fogyasztása nyugtalanabb, álmatlanabb éjszakát hozhat. A kísérlet azon alanyai, akik napközben is rostban gazdag ételeket fogyasztottak, éjjel több időt töltöttek a regeneratív, lassú hullámú alvási szakaszban.

 

Ha mindenképpen egy gyors nasira vágysz a lefekvés előtt, figyelj arra, hogy a bevitt kalóriamennyiség ne haladja meg a 200-at! A friss gyümölcs, zsírszegény pattogatott kukorica vagy egy marék dióféle ilyenkor a segítségedre lehet. Ha pedig tényleg bűntudat nélkül szeretnéd álomra hajtani a fejd, válaszd a Forpro Carb Control Apple Crisps almaszirmokat!

Hírlevél

Sikeres feliratkozás!
Keress minket!
Facebook YouTube