A szálkásítás új szintje: a crab walk

A szálkásítás új szintje: a crab walk

Próbáld ki szuperintenzív gyakorlatkombónkat, és fedezd fel a szálkásítás új szintjét!

 

Andy McDermott Los Angelesben élő sztáredző, akinek most a 15 perces, teljes testet kondicionáló köredzését fogjuk bemutatni. Az edzés 10 crab walk fekvőtámasszal indít, majd sétáló kitörések, szűk fekvőtámasz és lépcsőzés következik. Lépcső hiányában használhatsz lépcsőző- vagy taposógépet, de megfelelően beállított futópadot vagy ugrókötelet is használhatsz.

McDermott sajátsúlyos köredzései elsősorban felső- és alsótestet erősítő mozdulatokat variálnak, végül levezető futással vagy más kardióelemmel zárulnak.
Az egész edzés intenzitását a crab walk fekvőtámaszok emelik a következő szintre, ezért a gyakorlatot csak megfelelő edzőtermi rutinnal rendelkezők számára, megfelelő bemelegítés után ajánljuk. Figyelem! A törzsizmok az egész edzés során feszülésre kényszerülnek, erre is érdemes külön felkészülni!

Ha készen állsz, állítsd be az órád 15 percre, és végezd el az alábbi köredzést megállás nélkül, ahányszor csak bírod! Írd fel, hogy egymás után hányszor sikerült megcsinálni a gyakorlatot, hogy legközelebb kihívás elé állíthasd magad.

A köredzés menete


1. gyakorlat: 10 crab walk fekvőtámasz*
*Széles kartartással és zárt lábbal végezz egy fekvőtámaszt, majd „lépj” egyet jobbra a bal kezeddel és a jobb lábaddal, hogy tenyereid egymás mellé, lábaid meg egymástól távol kerüljenek, és így végezd a következőt. Végezz 5 ismétlést, majd menetelj vissza a másik irányba.

2. gyakorlat: 30 sétáló kitörés

3. gyakorlat: 1 x 5 szűk fekvőtámasz

4. gyakorlat: 60 mp lépcsőn futás / taposógép / meredek futópad / ugrókötelezés (válassz egyet)

Hírlevél

Sikeres feliratkozás!
Keress minket!
Facebook YouTube